Bram Ladage komt klanten tegemoet met actie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Vanaf vandaag, donderdag 14 januari 2021, deelt Bram Ladage warme wintermutsen uit aan consumenten die een combideal bestellen. ‘’Om fans niet in de kou te laten staan, ontwierpen we knusse mutsen met de humoristische teksten ‘Tebbie nou op?’ en ‘Takke kou’. Met deze ludieke actie hopen we simpelweg een lach op het gezicht te toveren van Bram-liefhebbers’’, aldus Rocco Ladage, directeur Bram Ladage.
Bram Ladage’s Actie

“Wij laten ons niet zomaar dichtgooien”, deelde Rocco stellig mee aan het begin van de coronacrisis. De patatketen nam alle coronamaatregelen in acht om klanten op een veilige manier te voorzien van een klein geluksmoment. Om hen nog meer tegemoet te komen in de coronacrisis, krijgen klanten een muts bij aankoop van een patatje en Pepsi Max. Zo voorziet Bram Ladage men niet alleen van een warm Brammetje, maar ook van een warme muts. ‘’Juist omdat we wel een dosis humor kunnen gebruiken in deze tijd, gaven we een grappige, Rotterdamse twist aan de muts. Consumenten die zelf een muts willen scoren, kunnen ongeveer gedurende drie weken terecht bij verschillende vestigingen.’’

Over Bram Ladage

Bram Ladage is in 1967 begonnen met een de eerste patatkraam en inmiddels uitgegroeid tot een formule met 31 winkels in Zuid-Holland.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.