Dagelijks archief: Albert Heijn


Franchisenemer spant kort geding aan tegen AH

Datum:

Franchisenemer Jan Pollemans uit Etten-Leur spant een kort geding aan tegen zijn franchisegever Albert Heijn. De franchisenemer is van mening dat de franchiseformule hem niet in staat stelt om adequate leeftijdscontroles uit te voeren bij de verkoop van alcohol. De ondernemer eist dat de supermarktketen…
▶ Lees meer…


AH en Supertrash werken opnieuw samen voor voetbaljurk

Datum:

Voor de derde keer heeft het Nederlandse modemerk Supertrash een voetbaljurk ontworpen voor een groot voetbalevent. Er verschijnen twee varianten van de oranjejurk gericht op de jongere meisjes  en de wat oudere doelgroep. De jurk zal verkocht worden bij Albert Heijn, Ontwerp De oranjejurk is…
▶ Lees meer…


SuperTrash valentijnsgifts bij Albert Heijn

Datum:

Dit jaar kunnen klanten van Albert Heijn speciale valentijnscadeaus aanschaffen bij hun boodschappen. De Zaanse holding werkt voor deze actie samen met het fashionmerk SuperTrash. De cadeaus liggen vanaf 10 februari in zeshonderd AH-filialen. De actie hoort bij een nieuw concept waarbij klanten jaarlijks een…
▶ Lees meer…


Wederom conflict tussen franchisenemers en franchisegever Albert Heijn

Datum:

Na een aantal al eerdere stribbelingen zijn er weer nieuwe ontwikkelingen tussen de franchisers en de top van Albert Heijn. Het hoofdkantoor wil namelijk voorraadkosten in rekening brengen bij haar franchisenemers. De franchisenemers zeggen op hun beurt weer dat dergelijke kosten niet eens bestaan.  Deze…
▶ Lees meer…


Top 100 onmisbare merken aangevoerd door franchise

Datum:

Verschillende franchiseformules staan hoog in de top 100 meest onmisbare merken. Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door EURIB, the European Institute for Brand Management. Aanvoerder van de toplijst is HEMA. Voor zowel mannen als vrouwen is dit het meest onmisbare merk. Respondenten gaven aan dat ‘’HEMA…
▶ Lees meer…


Albert Heijn en LTO gaan beter samenwerken

Datum:

Albert Heijn en LTO Nederland gaan beter samenwerken, dat blijkt na een onderzoek naar de samenwerking tussen boeren, tuinders en supermarkten. Het onderzoek is uitgevoerd door EFMI Business School. Vorig jaar had de supermarktformule te maken met boerenprotesten en de grootgrutter zag daar genoeg aanleiding voor…
▶ Lees meer…


ga naar oudere nieuwsberichten

Zoeken

Gebruik deze zoekfunctie om het gehele nieuwsarchief te doorzoeken

Categorieën

Archief


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class