Subway is het jaar 2020 goed begonnen: Mireille Elberse is aangesteld als Head of Marketing NedNordics. Met haar rijke ervaring helpt zij Subway groeien in Nederland en de Nordics.
“Ik had al een tijdje de ambitie om een nieuwe stap te maken”, zegt de kersverse Head of Marketing van Subway. Met haar brede kennis van de reclamesector ontwikkelde Mireille grote multimediale campagnes voor allerlei bedrijven: van KPN tot Allsecur en van Jumbo tot diverse foodmerken van Unilever. “In mijn eerdere functies was ik verantwoordelijk voor één bepaald onderdeel van een merkstrategie. Ik ben heel blij met de kans om nu het marketingproces van A tot Z te overzien en te sturen: van plannen maken tot overleg met franchisenemers tot product development. Mijn eerste indrukken zijn heel goed. Subway is ongelooflijk actief, er gebeurt hier heel veel én er is ook nog veel te winnen. Mijn team is relatief jong, barst van de energie, en we hebben allemaal enorm veel zin om in Nederland en de Nordics iets moois neer te zetten.”
Veel ervaring in Quick Service
Eerder bekleedde Mireille leidinggevende functies bij vooraanstaande reclamebureaus, bijvoorbeeld die van Client Services Director, Operational Director en Group Account Director. In die laatste rol deed ze veel ervaring op in de Quick Service Restaurant Sector: voor McDonald’s bouwde ze jaren aan de groei en de positionering van de restaurantketen. Menno van der Hoeven, Country Director Subway NedNordics, over de aanstelling: “Ik ken Mireille al heel lang. We hebben altijd met veel plezier samengewerkt bij McDonald’s, en mooie resultaten behaald. Haar drive en haar veelzijdigheid maken haar dé persoon om Subway nog verder te laten groeien.”