Dagelijks archief: La Place


Jumbo en La Place houden sterke groei vast

Datum:

Jumbo Groep Holding kijkt terug op een sterk eerste halfjaar van 2018, waarin het de positieve groeiontwikkeling van voorgaande jaren heeft kunnen vasthouden. De consumentenomzet onder de Jumbo formule steeg met 3,8% naar € 3,898 miljard. Voor het overgrote deel kwam dit voor rekening van…
▶ Lees meer…


Meer bekende winkelformules op stations

Datum:

Meer winkelformules uit de winkelstraten op stations, consumenten zien dit graag. Dit geldt met name voor de groep mensen die incidenteel reizen. Dit blijkt uit onderzoek van GfK onder 60.000 respondenten dat is gepubliceerd in Foodclicks. 66% van de respondenten zegt tevreden te zijn over…
▶ Lees meer…


La Place breidt in hoog tempo verder uit

Datum:

Restaurantketen La Place kent een omzetstijging in de eerste jaarhelft van 2017 van 28,5% naar €60,4 mln ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Daarnaast richt La Place zich zowel op nationale als internationale expansie. AC Restaurants In het eerste halfjaar van 2017 realiseerden La…
▶ Lees meer…


Jumbo en La Place behalen goed resultaat eerste halfjaar

Datum:

In het eerste halfjaar van 2017 heeft Jumbo Groep Holding uitstekend gepresteerd. De consumentenomzet onder de Jumbo formule steeg met 4,7% naar €3,757 miljard, goed voor een marktaandeel van ruim 19%. Jumbo heeft verdere winkels vernieuwd, een stadsconcept van gemakswinkels gelanceerd, de online-activiteiten uitgebouwd en…
▶ Lees meer…


Franchiseformules genomineerd voor ‘Retailer van het jaar’ verkiezing

Datum:

De genomineerden voor de categorieën ‘Beste Winkelketen van Nederland’ en ‘Webshop Awards’ zijn bekendgemaakt. Wederom hebben veel franchiseformules kans om te winnen. In totaal zijn er 35 franchiseformules genomineerd (van de 90 totaal). De top 3 franchiseformules met de meeste nominaties zijn HEMA (7), Primera…
▶ Lees meer…


La Place wil uitbreiden en gaat bezorgen 

Datum:

La Place onderzoekt de mogelijkheden om binnen één of twee jaar te gaan bezorgen. CEO Bart van den Nieuwenhof vertelt dat tegenover Retailnews. “Dit jaar willen we ons focussen op de uitbreiding van La Place en het weer sterk maken van het merk.” De formule…
▶ Lees meer…


ga naar oudere nieuwsberichten
12

Zoeken

Gebruik deze zoekfunctie om het gehele nieuwsarchief te doorzoeken

Categorieën

Archief

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3