Délifrance beste horeca formule in ‘Coffee en Lunch’

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

delifrance2

Franchiseformule Délifrance is op 7 september tijdens het GfK Out of Home uitgeroepen tot beste horeca formule in ‘Coffee en Lunch’. Hiermee draagt het bedrijf de titel ‘Beste horeca formule van Nederland 2016’. Een vooraanstaande prijs op het gebied van horeca formules.

In juli dit jaar werd bekend gemaakt wie dit jaar de best gewaardeerde foodformules binnen hun segment waren. In de nieuwe categorie ‘Coffee en Lunch’ waren de genomineerden Délifrance, Doppio en Subway. De formules werden beoordeeld op beleving, gastvrijheid, kwaliteit, prijs en loyaliteit. Opvallend was dat Délifrance bovengemiddeld scoort op het gebied van productkwaliteit, gastvrijheid en breedte van het assortiment.

Franchisemanager Benelux Fred Gietman is trots: “Er zijn 7000 consumenten gevraagd 60 foodformules te beoordelen. Dat Délifrance hierbij als beste uit de bus komt binnen ons segment, is een hele grote eer. Wij zien dit als een beloning voor de inzet van onze ondernemers […] We zijn duidelijk op de goede weg en hebben dit dus ook zeker uitgedragen richting de gast.” Ieder van de 175 vestigingen krijgt een miniatuur trofee op de counter.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3