Koopplein.nl vernieuwt huisstijl

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De nieuwe responsive website van Koopplein.nl is onlangs live gegaan. Iedere site-bezoeker kan nu kennismaken met de nieuwe huisstijl en het verhoogde gebruiksgemak van de website.
Run- & fun shoppen

“Omdat 1 plaatje meer zegt dan 1.000 woorden hebben wij onze website compleet verbouwd. Nu kun je op de homepage direct de foto’s van de laatste 4 advertenties uit iedere rubriek zien. Lekker actueel. Dat is goed nieuws voor de echte funshoppers”, aldus algemeen directeur Kees-Jaap van der Kooi.

“Ook aan de runshoppers is gedacht”, vervolgt Van der Kooi. “Mensen die weten wat ze willen, weinig tijd hebben en recht op hun doel af gaan. Daarvoor is de navigatiestructuur aan de linkerkant van de website flink uitgebreid. Hier zie je binnen een paar klikken direct wat je zoekt.”

Onder de duim

“De mobiele weergave is ook op de schop gegaan. Alle functies heb je nu letterlijk ‘bij de hand’ en ‘onder de duim’. Probeer het maar eens. Wanneer je de Web App installeert op je beginscherm zit je met 1 klik direct tussen alle koopjes in de gemeente van je keuze”, besluit de trotse Van der Kooi.

Qball Internet uit Alkmaar is verantwoordelijk voor de vormgeving, development en techniek van de nieuwe website.

Koopplein.nl is een landelijk dekkend netwerk van 260 lokale handelsplaatsen op internet. Iedere gemeente heeft zijn eigen Koopplein. Particulieren adverteren altijd gratis op het Koopplein in hun gemeente. Het lokale MKB maakt dit mogelijk door branche gerelateerd te adverteren, middenin hun directe doelgroep, voor heel concurrerende tarieven met meetbare resultaten.

Kooplein.nl zoekt in iedere gemeente een geschikte ondernemer/ mediapartner die de formule in zijn werkgebied tot een succes kan maken. Klik hier voor meer informatie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3