Binnenstadservice en New York Pizzawinnen franchiseprijzen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

NFV Trofee 2013
Vorige week werd op Paleis Soestdijk de NFV Franchise Trofee uitgereikt aan New York Pizza. De Franchise Innovatieprijs werd in ontvangst genomen door Binnenstadservice.

Voor de 13e keer werd de NFV Franchise Trofee uitgereikt en voor de eerste keer de franchise innovatie prijs. De andere genomineerden voor de NFV Franchise Trofee waren Colors@Home en Febo. Op alle zeven beoordelingspunten voor de prijs scoorde New York Pizza hoog. De jury concludeerde dat New York Pizza een duidelijk franchiseorganisatie neergezet heeft. De formule heeft een situatie gerealiseerd waarin de franchisenemer alle nodige marketing-, product- en overige ondersteuning krijgt om de lokale markt zo goed mogelijk te benaderen. De online activiteiten en inzet van social media zijn daarbij op een goede manier opgezet en worden actief gebruikt. De jury was van mening dat New York Pizza door haar ervaring, toewijding, klantgerichtheid en streven om van goed naar geweldig te gaan, een sterke volwassen formule is geworden.

De Franchise Innovatieprijs werd voor het eerst uitgereikt. Het doel van deze prijs is om franchiseformules die hoogstaande innovaties realiseren in de schijnwerpers te zetten. De genomineerden voor de Franchise Innovatieprijs waren Binnenstadservice, Fit20 en Sunday’s. Binnenstadservice heeft een milieuvriendelijke transportservice voor winkeliers en sleepte de Innovatieprijs in de wacht. De prijzen werden uitgereikt tijdens de algemene ledenvergadering van de NFV op Paleis Soestdijk.

dinsdag 4 juni 2013.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class