Nieuwe actiefolder Hubo

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Een actiefolder met meer inhoud Onderscheidend zijn en laten zien wat je kunt, dat doen Hubo en Multimate vanaf week 39 met de vernieuwde folder. Iedere 2 weken valt deze bij de huishoudens rondom de vestigingen in de bus.

“Gekozen is voor een handzamer formaat, dit gaf de mogelijkheid om een paar pagina’s meer te vullen”, legt marketingmanager Miriam de Bruin uit. “Hubo en Multimate hebben een verhaal te vertellen, daar wordt onder andere de folder voor gebruikt. De toegevoegde waarde van de ondernemer wordt verteld, zo staan ze met naam en foto in de folder. Persoonlijk laten zij zien dat ze kennis, kunde en service aan de klant kunnen bieden. Die vertaalslag is toegepast op de folder”.

Looks

De folder laat veel meer zien dan slechts artikelen. De consument wordt voorzien van achtergrondinformatie en uitleg bij de producten. Daarnaast bevat de folder verschillende sfeerimpressies gebaseerd op wisselende thema’s. In deze periode gaan mensen weer naar binnen, vandaar dat er veel aandacht is voor verftrends en –technieken.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3