Nieuwe franchisenemer Monuta

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Monuta heeft een nieuwe franchisenemer aan haar formule kunnen binden, namelijk Patricia van Vliet (35). Van Vliet is 13 oktober jl. van start gegaan bij de formule in de regio Etten-Leur, Prisenbeek, Zundert en omstreken, onder de naam Monuta Patricia van Vliet.

Patricia heeft voordat ze franchisenemer werd jarenlang in de gastvrijheidsindustrie en de evenementorganisatie gewerkt. Hoewel het haar goed beviel, mist ze iets. ‘’Acht jaar geleden overleed mijn grootvader. De uitvaartleider die de uitvaart verzorgde had weinig aandacht voor de wensen van onze familie en er was geen ruimte voor persoonlijke inbreng. ‘Dat kan veel beter’, dacht ik toen. Maar als jonge twintiger aan het begin van mijn carrière in de evenementenbranche durfde ik toen die stap nog niet te nemen. Ik was wel tevreden met mijn baan, maar ik miste heel erg het maatschappelijk belang. Ik wil een meerwaarde zijn voor mensen. Dat kan ik als uitvaartverzorger ook echt bieden. Dus toen de mogelijkheid zich voordeed om mijn eigen regio franchisenemer van Monuta te worden hoefde ik ook niet twee keer na te denken! Het is prettig dat ik een grote uitvaartorganisatie achter mij heb staan, maar tevens de mogelijkheid heb om mijn eigen koers te varen en invulling te geven aan het vak. Ik ben er klaar voor om de uitvaartbranche een nieuwe impuls te geven, met de vertrouwde kwaliteit en zorg die men gewend is van Monuta.‘’

Patricia ziet het afscheid als een viering van het leven van een dierbare, om los te kunnen laten, zonder te vergeten. ‘’Ieder mens die het leven op aarde verlaat verdient een mooi en eigen afscheid. Hoe we dit gaan doen, dat bepaalt de familie. De wensen van de overledene én die nabestaande een beleving te creëren. Deze belevenis, het afscheid, staat aan de basis van een herinnering. Een die men deelt met de naaste familie en omgeving. Een waardige herinnering waar nabestaande met een warm, soms verdrietig, gevoel op terug kunnen kijken. Maar wel een die de kracht geeft om de draad, stap voor stap, weer op te pakken. Dit vraagt om een luisterend oor, maar ook om een goed advies en passende ideeën. In een uitvaart schets je een beeld van iemands persoonlijkheid en het leven wat hij of zij heeft geleid. Vanuit die gedachte zoek ik naar de invulling, producten en diensten die daar optimaal aan bijdragen. Daarbij is heel veel mogelijk en voor elk budget. Ook zaken waar mensen waarschijnlijk zelf nooit aan hebben gedacht. En die maken nu nét dat verschil.’’

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class