Opnieuw samenwerking COACH en Unilever

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Sinds begin mei kunnen jongeren bij vestigingen van COACH genieten van de nieuwe dorstlesser Brisk, vervaardigd door Lipton Ice Tea, onderdeel van Unilever.

“Aansprekende, pakkende acties in samenwerking met derden, zoals Unilever, passen goed bij de filosofie van onze sneakerformule”, aldus Kirsti Boessenkool, marketing manager van COACH. Voor COACH is het belangrijk niet alleen gezien te worden als sneakerformule maar als dé sneakerwinkel waar altijd wat te beleven valt, meent Boessenkool. “Unilever is voor ons daarin een belangrijke partner voor het onderscheidend vermogen. COACH wil een aanvulling zijn op de ‘way of life’ van jongeren en het nieuwe drankje van Lipton Ice Tea sluit daar heel goed bij aan”. De flesjes van Brisk hebben opvallende designs die zijn ontworpen door Amerikaanse streetartists. Ter promotie gaat het Brisk-promoteam mee op de landelijke COACH Schooltour om de dorstlesser uit te delen aan de schooljeugd. Ook ontvangen de scholieren een voucher waarmee ze een gratis flesje Brisk kunnen ophalen in een COACH vestiging.

dinsdag 21 mei 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.