Sweebr te gast bij FoodExperience

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Kruidenier FoodExperience

Op 6 en 7 november jl. organiseerde Kruidenier Foodservices de FoodExperience in de Expo Houten. Sweebr was hier vertegenwoordigd op uitnodiging van Kruidenier. Met haar online kassasysteem was het bedrijf een vreemde (non-food) maar welkome innovatie tussen de bedrijven uit de foodsector.

De beurs was opgezet als een ‘belevingswereld’ waar de mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan centraal stond, in plaats van statische stands met verkoopverhalen. Koen Stam, Happy Customer Lead bij Sweebr, licht toe: ‘’Voor Sweebr was de FoodExperience zeker een succes. We hebben veel interessante partijen ontmoet en de opzet van de beurs was erg open. Je komt gemakkelijk met andere bedrijven in contact en alles was gericht op de beleving.

Onze aanwezigheid op de FoodExperience was op uitnodiging van Kruidenier. Ze introduceerde tijdens de beurs hun nieuwe retail-concept: uw-kruidenier.nl. Dit concept gaat om mobiele winkels, moderne SRV-wagens. Hier is onze technologie natuurlijk heel mooi toepasbaar. Hoewel onze samenwerking nog niet rond is, bleek Sweebr toch zeker een mooie aanvulling tussen de food-innovaties.

Wij zijn een startup met een moderne kassa-oplossing. Door de dynamische interface van het kassasysteem is het op vele manieren en voor vele branches inzetbaar. En doordat het systeem draait op een HTML5-webpagina is er geen dure hardware meer nodig, maar kun je het programma gebruiken op je eigen computer of tablet.’’

BNR Nieuwsradio maakte een live-uitzending vanaf de FoodExperience. Dino Lobbes, commercieel directeur bij Kruidenier, sprak in de uitzending vol enthousiasme over de mogelijkheden van Sweebr. ‘’Prachtig om te zien hoe enthousiast Dino Lobbes namens De Kruidenier spreekt over ons product!’’ laat het bedrijf op Twitter weten.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website