Albert Heijn wil ‘inline-pilot’ met franchisers starten

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Albert Heijn

Albert Heijn is in gesprek met haar franchisers om een pilot op te starten waarbij online en offline elkaar versterken. Deze pilot wordt de ‘inline-pilot’ genoemd.

De exacte invulling van de pilot is nog niet bekend, maar Albert Heijn woordvoerder Anoesjka Apeslagh laat weten dat de formule met de combinatie van online en fysieke elementen het beste wil inspelen op de wensen van de klant. Volgens Albert Heijn denkt de consument niet meer in kanalen.Verder laat Apeslagh weten dat verschillende ondernemers al positief hebben gereageerd op de pilot.

Het is verder onbekend hoe de AH-franchisevereniging tegenover het idee staat. Het onderwerp e-commerce is namelijk al een tijdje een moeizaam punt tussen de franchisers en de formule. De franchisers beweren in de huidige situatie beconcurreerd te worden door Albert Heijn. Dit gaat om de online activiteiten van de formule. Hier is nog altijd geen oplossing voor gevonden.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website