ANWB rolt nieuw concept verder uit

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

ANWB nieuw concept
De ANWB-winkel formule heeft ondertussen 25 winkels ingericht naar het nieuwe concept. Dit najaar moeten nog eens 25 winkels omgebouwd worden.

Met het nieuwe concept probeert ANWB in te spelen op het veranderde koopgedrag van consumenten. Directeur Linda Keijzer noemt de landelijke uitrol ‘totaal retail’, en tevens laat ze weten dat ANWB meer in touchpoints en customer journeys denkt. “Als je wilt aansluiten op de klantverwachting, dan moet je zorgen dat je aanbod aansluit op de reis die een klant maakt als hij iets wil kopen of regelen”, aldus Keijzer. Daarnaast heeft ANWB voor de nieuwe winkelformule de website, het callcenter en de winkels met elkaar geïntegreerd. De uitrol van de volgende 25 winkels begint vanaf half september en zal drie maanden in beslag nemen. De metamorfose is al bekend voor zestien winkels, naar negen locaties loopt nog een onderzoek. Na de uitrol van de volgende 25 winkels zullen er 50 van de 68 ANWB-winkels ingericht zijn volgens het nieuwe concept.

dinsdag 16 juli 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3