Bad in Beeld tevreden over inzet digitale nieuwsbrief

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


In 2012 heeft Bad in Beeld het versturen van digitale nieuwsbrieven naar consumenten toegevoegd aan haar communicatiemiddelen. In maart is de eerste digitale nieuwsbrief verstuurd. Met succes want de nieuwsbrief zorgt voor meer traffic naar de winkels en de content wordt gewaardeerd. “Online communicatie groeit en voor de consument is internet een zeer belangrijke oriëntatiebron. We vullen de nieuwsbrief dan ook voornamelijk met redactionele content, zodat het goed ondersteund tijdens het oriëntatieproces bij de aankoop van een badkamer”, aldus Marjolein Gerritsma, formulemanager van Bad in Beeld.

Ook de communicatie naar en met de ondernemers vindt Bad in Beeld belangrijk. Sinds dit najaar is de franchiseformule gestart met een interne digitale nieuwsbrief voor alle vestigingen. Gerritsma: “Op deze manier verbeteren we de informatievoorziening met de ondernemers. De nieuwsbrief geeft belangrijke informatie vanuit het hoofdkantoor. Maar laat ook zien wat er bij andere Bad in Beeld collega’s speelt, geeft leuke weetjes en geeft tips over bijvoorbeeld de aanpak van lokale marktbewerking.”

dinsdag 11 december 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3