Saskia was voorheen werkzaam als bedrijfsleider bij een fastfoodketen, maar wilde niet meer werken in de late uren. Haar man, afkomstig uit de elektrotechniek, zag in de lokale krant een advertentie waarin de Bakker Bart-vestiging te koop werd aangeboden. Na een overleg en een aantal goede gesprekken met Bakker Bart besloot het duo om samen de vestiging te openen, waarbij Saskia verantwoordelijk is voor de winkel en haar man voor de bakkerij. Na 3,5 jaar was de vestiging toe aan vernieuwing. “Het vorige interieur voelde aan als een kantine met heel veel stoelen en tafels. Het nieuwe interieur is hip en luxe. Door grote lange banken en minder tafels wordt er meer sfeer gecreëerd. We merken ook dat klanten vaker binnen komen voor een broodje en gebak. Door het 2.0 concept hebben we nu ook een grab en go afdeling met diverse salades, yoghurt met vers gebakken granola en wraps.” aldus Saskia tegen De Nationale Franchise Gids.
De pilot loopt door tot eind september en vanaf dat moment wordt er gekeken naar de mogelijkheden om het concept verder uit te rollen binnen de formule.
Wilt u Bakker Bart helpen bij het uitrollen van het 2.0-concept? Ontdek hier de mogelijkheden om een eigen Bakker Bart te openen.
Geef een reactie