Column Amberrosia: Succesvolle beurs voor Kindercentrum Amberrosia

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De franchisebeurs Onderneem ’t! heeft alle verwachtingen vooraf overtroffen. Niet alleen hebben we goede gesprekken mogen voeren, maar er staan daadwerkelijk afspraken gepland om verder te praten met diverse kandidaten voor verschillende regio’s, met name Rotterdam e.o.

Het was dan ook een hele goede zet om samen met een franchisenemer op de beurs te staan.

Na Lelystad en Alkmaar zal binnenkort ook in Rotterdam e.o. een Amberrosia vestiging openen. De formule viel op de beurs op doordat het de enige kinderopvang formule was en omwille van onze vernieuwde propositie van opvang op maat aan te bieden.

We wisten dat we een goed concept hebben maar op het moment dat op de beurs blijkt dat mensen er niet alleen voor open staan maar ook daadwerkelijk interesse hebben en verder willen praten, geeft dat aan dat er behoefte is aan deze vorm van kinderopvang.

De kandidaten worden uitgenodigd om eerst de huidige locaties te komen bekijken om vervolgens de nieuwe bestaande locaties te keuren. Uiteindelijk zijn het hun eigen locaties en dus zullen ze zelf hun oordeel moeten geven aan de locaties en het gevoel ze hierbij hebben.

Amberrosia heeft in principe diverse locaties tot hun beschikking en zoekt daarom kandidaten om zelfstandig deze locaties te draaien. Nadat deze locaties zijn goedgekeurd zal er een intentieverklaring worden ondertekend in een vorm van een NDA. Daarna vind er in de desbetreffende regio een publiciteitscampagne plaats waarin kan worden gemeten hoeveel behoefte aanwezig is. Als er een startdatum bekend is tekenen de beide partijen een concept franchise contract die effectief in werking zal treden na de laatste inspectie van de GGD en zodra de vergunning van de gemeente in huis is.

Op dat moment zal de vestiging kunnen worden geopend en het daadwerkelijke franchise contract worden getekend. Amberrosia streeft naar maximaal 20 vestigingen verdeeld over het land. We willen niet een grote logge organisatie worden maar een kleine familie met 1 gezamenlijke passie, de beste opvang bieden voor ouder en kind.

Een franchisenemer kan bij Amberrosia zelf zijn maandelijkse fee bepalen, daar het aan de kandidaat ligt wat hij van de organisatie nodig heeft en dus voor zal gaan afdragen. Uiteraard is er t.a.t. een basis fee omdat de formule zich kenmerkt als een medium franchise. We weten dat elke regio een andersoortig vorm van opvang nodig heeft dus zijn we daarin erg flexibel.

De formule kenmerkt zich ook door markante marketing campagnes zoals de vakantie cheque i.s.m Roompot vakanties en de 1e Nissan Evalia elektrische 7 zitter van Nederland te bezitten. Het ligt in ons aard om anders te denken en te zijn en daarmee de opvang een geheel ander gezicht te geven.

Meer informatie over de formule kunt u vinden op www.amberrosia.nl of via facebook https://www.facebook.com/FlexibeleOpvangAmberrosia/

U kunt contact opnemen via jim@amberrosia.nl of via 06-51087168

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3