[Column – Jacky Michels & Nancy van Kleef]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

SOS Retail

Inspiratie voor innovatie komt niet vanzelf…

Binnen retail- en franchiseland worden wij met z’n allen goed geïnformeerd door digitale nieuwsbrieven, waaronder De Franchisebrief, LinkedIn, Twitter en  vak- en dagbladen.

Tussen de bedrijven door lees ik alle koppen om mijn honger naar informatie te stillen. Door de stortvloed aan informatie is het vergaren van de juiste informatie niet meer te doen. Wat is ‘hot or not’, ‘wham or spam’? Informatie absorberen betekent nog niet meteen inspiratie opdoen. Sterker nog, een innovatieve vertaalslag naar uw eigen organisatie is vaak niet een-op-een te maken!

lees verder…

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief | voor al uw franchisenieuws | dinsdag 26 oktober 2010.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class