[Column – Jacky Michels & Nancy van Kleef]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Home sweet home!

De vakantie ligt weer achter mij. Tijdens onze terugreis heb ik mij afgevraagd of de vakantie voor mij nu nodig is om nieuwe en andere dingen mee te maken of om te beseffen hoe goed ik het eigenlijk thuis heb.

In de afgelopen weken heb ik zowel Milaan als Wenen bezocht. Deze bezoekjes hebben weer enorm veel inspiratie maar ook inzicht gegeven. De standaardisering/globalisering wordt in de winkelstraten toch steeds duidelijker, waar dan ook. Natuurlijk heeft Milaan de Via della Spiga en Wenen de Kohlmarkt, maar de rest van de steden toont een soortgelijk winkelbeeld als de grote steden in Nederland. De verschillen die ik momenteel erg opvallend vind , hebben voornamelijk te maken met authenticiteit en beleving.

lees verder…

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 17 augustus 2010.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3