[Column SOS Retail – Is wat van ver komt automatisch lekkerder?]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

SOS Retail

Enige tijd geleden heb ik in een van mijn columns al aangegeven dat doelgroepen niet meer alleen bepaald kunnen worden aan de hand van demografische gegevens maar  dat ook emo-marketing een must is bij het bepalen van je doelgroepen. Dit onderschrijf ik nogmaals onder een olijvenboom in het zonnige Toscane…

Toeristisch consumentengedrag is een wereld van verschil ten opzichte van het gedrag in het dagelijks leven. Bij een bezoek aan Sienna besef ik hoezeer ik opensta voor alle commerciële prikkels die op mij af komen! Zelfs marmeren beeldjes die ik in het dagelijks leven erg kitsch vind, overweeg ik om aan te schaffen als aandenken voor thuis. Ook tassen- en schoenenwinkels worden uitgebreid bezocht en ik ben ervan overtuigd dat het niet bij kijken blijft. Op zo’n moment vind ik dat ik het echt heb verdiend om mijzelf te verwennen en de prijs is zeker ondergeschikt!

Klik hier om verder te lezen…

dinsdag 19 juli 2011.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class