Enige tijd geleden heb ik in een van mijn columns al aangegeven dat doelgroepen niet meer alleen bepaald kunnen worden aan de hand van demografische gegevens maar dat ook emo-marketing een must is bij het bepalen van je doelgroepen. Dit onderschrijf ik nogmaals onder een olijvenboom in het zonnige Toscane
Toeristisch consumentengedrag is een wereld van verschil ten opzichte van het gedrag in het dagelijks leven. Bij een bezoek aan Sienna besef ik hoezeer ik opensta voor alle commerciële prikkels die op mij af komen! Zelfs marmeren beeldjes die ik in het dagelijks leven erg kitsch vind, overweeg ik om aan te schaffen als aandenken voor thuis. Ook tassen- en schoenenwinkels worden uitgebreid bezocht en ik ben ervan overtuigd dat het niet bij kijken blijft. Op zon moment vind ik dat ik het echt heb verdiend om mijzelf te verwennen en de prijs is zeker ondergeschikt!
Klik hier om verder te lezen…
dinsdag 19 juli 2011.
Geef een reactie