Concepts & Companies verdubbelt marketingafdeling

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Concepts & Companies heeft mede door het succes van de webshop Mijn Heerlijke Huis haar marketingafdeling flink moeten uitbreiden. “De toenemende behoefte van de consument om online te winkelen merken we ook in onze branche”, stelt Rob van Prooijen, eigenaar van Concepts & Companies.

“De intensiteit van de marketing ligt daardoor veel hoger dan in de tijd dat we alleen folders maakten. Alle sites draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week en vragen daardoor erg veel aandacht. Aanbiedingen worden per dag aangepast en de afdeling is continu bezig om de effectiviteit van de verschillende websites te verhogen. Wij hebben jonge marketeers aangenomen om ervoor te zorgen dat we ook online de producten kunnen aanbieden die de consument bij ons zoekt.”

Naast de webshop, zijn ook andere online projecten aanleiding geweest om uit te breiden. Zo is recentelijk de website van OTAK in een nieuw jasje gestoken en zijn de websites van Colors@Home en Profiel Verf & Behang ook aan de beurt.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class