De Beren omarmt vloggen om kandidaten te informeren

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op 15 juni jl. opende er een nieuw De Beren Restaurant aan het Katwolderplein in Zwolle. Dit betekende de 31e vestiging van de formule. Geen ongebruikelijk iets, echter heeft de franchiseformule een nieuw medium gevonden om potentiële ondernemers een letterlijke blik in de keuken te geven.

In een serie van drie vlogs laat De Beren zien wat er komt kijken op het openen van een (eigen) vestiging van franchiseformule. De Beren is hiermee de eerste (food) formule die het populaire medium van vloggen omarmt in haar marketingmix voor nieuwe ondernemers.

“Omdat we de afgelopen tijd veel hebben geleerd over het openen van nieuwe vestigingen, en ons operationele team dit prima afgaat, hebben wij besloten dit te delen met iedereen die het leuk vindt om hier meer over te weten”, aldus marketing coördinator Marjolein Mens van De Beren.

Hieronder vindt u de drie vlogs.



Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website