Digitaal adverteren in etalages Bruna

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bruna gaat de etalages van de winkels gebruiken voor advertenties op digitale schermen. Daarop zal naast eigen informatie van de keten reclame te zien zijn van andere adverteerders, die zo het passerende winkelpubliek kunnen bereiken op alle locaties van Bruna. Voor de realisatie en exploitatie van de schermen is Bruna een samenwerking aangegaan met het bedrijf WindowSketch.

De schermen zijn een digitale advertentiezuil van een vierkante meter, die WindowSketch in de ramen van een Bruna plaatst. Zo verandert de traditionele winkeletalage in een reclamevenster. Naast het bieden van meer en bredere informatie aan de klant, genereert Bruna daarmee inkomsten die ten goede komen aan de winkels.

Algemeen Directeur van Bruna Fred Zeegers: “De laatste jaren hebben mediabedrijven en adverteerders de behoefte steeds dichter bij de plek van een koop te communiceren. Daar nemen consumenten namelijk de definitieve aankoopbeslissing. Omdat we vaak middenin een winkelgebied gevestigd zijn, kunnen wij de ideale plek bieden om klanten rechtstreeks te bereiken. We waarderen de winkeletalage dus op tot advertentiemogelijkheid en plaatsen bewegende content waar de klant meteen iets mee kan.”

Het aanbrengen van de schermen in de etalages begint bij de eigen winkels van Bruna, waarna de landelijke uitrol in fases gepland staat.

Meer weten over het franchisen bij Bruna? Klik hier voor meer informatie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3