Hunkemöller innoveert app

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Lingeriefranchise Hunkemöller pioniert verder op het gebied van mobiele loyaltyprogramma’s. Deze week bracht het bedrijf in samenwerking met Mobile Strategy een vernieuwde app uit.

De app introduceert enkele innovatieve functies, waaronder geofencing. Dit houdt in dat gebruikers, die zich binnen 100 meter afstand van een Hunkemöller-vestiging bevinden, een persoonlijk push-bericht ontvangen. De app hoeft hiervoor niet actief te zijn. “Wij geloven er sterk in dat ‘location based messaging’ de relatie tussen mobiel en de fysieke winkel zal versterken. Uiteindelijk proberen wij hiermee onze service level en customer engagement verder te verbeteren”, aldus marketingdirecteur Adriana Hoppenbrouwer van Hunkemöller. Daarnaast is het ook mogelijk om real-time coupons via de app te ontvangen, die zowel online als offline gebruikt kunnen worden. “Hunkemöller kan nu elk moment van de dag een mobile coupon inschieten en deze promoten via een push-bericht. Zo kan Hunkemöller goed inspelen op factoren als weer, speciale evenementen en feestdagen. Een enorm waardevolle functie voor een retailer dus”, vertelt algemeen directeur Nishant Dogra van Mobile Strategy.

dinsdag 9 juli 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.