Hunkemöller ontwikkelt merk- en servicebeleving

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Met een nieuw loyaliteitsprogramma en spaarsysteem ‘Passion Points’, een Click & Collect service en een internationale webshop wil Hunkemöller een sterkere merk- en servicebeleving ontwikkelen.

Passion Points zijn punten die de klant verdient bij elke besteding in de winkel en in de webshop, maar ook door bepaalde berichten van Hunkemöller op Facebook te ‘liken’. Ook zal het op korte termijn mogelijk zijn om Passion Points te verdienen door een review te geven over een online gekocht product. Daarnaast heeft Hunkemöller haar online reserveringssysteem ‘Click & Collect’ geïntroduceerd. Met dit systeem kan de klant in de webshop haar favoriete product kosteloos reserveren en in een door haar gekozen Hunkemöller vestiging apart laten hangen. Verder is de webshop vernieuwd. Zo kan de klant voortaan na het aanklikken van een product alle bijbehorende artikelen zien. Naast de webshops in Nederland, België en Duitsland, is er ook een internationale webshop gelanceerd en daarop aansluitend is de bezorgservice uitgebreid met veertien nieuwe landen in Europa.

dinsdag 7 mei 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.