Kaldi presenteert innovaties op European Coffee Symposium 2016

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

In Boedapest vond de afgelopen drie dagen het negende European Coffee Symposium plaats. Het symposium werd georganiseerd door Allegra Strategies, een bedrijf wat statistieken verzamelt van de koffiebranche in Europa. Kaldi was hierbij aanwezig.

Het symposium betekent een weerzien van oude bekenden en is een groot Europees netwerk event. Grote ketens als Starbucks, Nero en Costa staan naast kleinere individuele koffiespeciaalzaken om kennis en informatie te delen om zo elkaar en de koffiebranche sterker te maken.

Tijdens de derde dag van het symposium was er ruimte voor een aantal sprekers uit de wereld van koffie. Namens Kaldi presenteerde eigenaar en oprichter Hans Tietema de ontwikkelingen bij het bedrijf binnen het thema ‘Innovation in changing times’. Zo werkt Kaldi aan een eigen E-learning omgeving voor franchisenemers, en is er een uitgebreide online rapportage tool voor de franchisenemers die continu voorzien wordt van nieuwe mogelijkheden.

Tietema was trots om namens Kaldi het podium te mogen betreden. “Het is een evenement met aanzien in de koffiewereld en dat onze formule hier vertegenwoordigd is geeft aan dat we gezien worden als een belangrijke speler.”

In 2017 zal de jubileum editie, het 10e European Coffee Symposium, plaats vinden in Warschau.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class