Kop & Schouders ontwikkelt dé Sinterklaas gadget van 2011

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Kop & Schouders heeft in samenwerking met een reclamebureau de Pepernotenplu ontwikkeld voor Bolletje. Met de omgekeerde paraplu kunnen de duizenden toeschouwers van de Amsterdamse Intocht extra veel strooigoed opvangen.

Frank Wibbens van Kop & Schouders vertelt: “Bij de schets van de Pepernotenplu wisten wij meteen dat dit technische hoogstandje een enorm succes zou worden. Op eigen initiatief zijn wij direct met onze collega’s op het kantoor in Shenzhen (China) een dummy gaan ontwikkelen. Het succes van de Pepernotenplu zouden wij graag met hen willen delen; het is jammer dat onze collega’s in Shenzhen geen Sinterklaas kennen.”

Binnen een aantal minuten na de lancering op het internet bereikte de gadget de positie van ‘trending topic’ op Twitter en werd de Pepernotenplu duizenden keer bekeken en besproken.

dinsdag 22 november 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website