Kwalitaria lanceert nieuwe formule voorjaar 2011

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Kwalitaria

Fastserviceketen Kwalitaria krijgt vanaf begin 2011 een compleet nieuwe uitstraling. Het cafetariaconcept streeft ernaar lekker en verantwoord te zijn, zonder dat het te duur wordt voor de consument.

Dat zei Rob Besseling, managing director van Franchise Friendly Concept, tijdens het Nationaal Foodservice Congres 2010 in Rotterdam. “We willen de beste cafatariaketen van Nederland zijn, maar in mijn ogen zijn we nog niet onderscheidend genoeg. Door te profiteren van de huidige trends willen we stap voor stap verbeteren”, zegt Besseling.

Vier peilers
Met die trends ging hij aan de slag, resulterend in vier peilers voor Kwalitaria, te weten ‘’bijzonder lekker’, ‘toegankelijk’, ‘betaalbaar’ en ‘verantwoord’. Besseling: “Deze kernwaarden maken ons onderscheidend van de traditionele snackbar. Onze drijfveer is om smaakvol te zijn, waarbij we de gezondheid niet uit het oog verliezen. Zo moeten we de beste frituurolie van het land hebben, denken we na over portiegroottes en willen we transparant zijn in de productinformatie. Dat alles zo laagdrempelig mogelijk, waarbij het betaalbaar blijft voor het gezin.”

dinsdag 4 januari 2011.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class