Leolux stelt erecode op

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Meubelfabrikant Leolux heeft voor de dealers een erecode opgesteld over presentatie en prijsstelling van zijn producten. Deze internationale erecode ‘communicatie en marketing’ heeft geen juridische status. Hoogstens kan de fabrikant na geconstateerde overtreding de samenwerking beëindigen. De fabrikant heeft deze code ingesteld nadat vorig jaar een aantal woonwinkeliers op onjuiste wijze van de producten heeft geprofiteerd. De belangen van producent en overige winkeliers werd daardoor geschaad. Leolux belooft zijn afnemers beter te communiceren over het promowapen met behoud van hun marge. Verder heeft de fabrikant bekend gemaakt niet te willen dat zijn producten worden aangeboden via webshops of sites van de afnemers. “Het principe is dat een goed persoonlijk advies bepalend is voor het kwaliteitsimago”, aldus de fabrikant.

Bericht uit de nieuwsbrief van dinsdag 26 januari 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class