Nieuw winkelconcept voor Scotch & Soda

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Modeformule uit Nederland Scotch & Soda start een vernieuwd winkelconcept met haar labels Maison Scotch en Scotch & Soda. Het oude interieur wordt vervangen door het flexibele, nieuwe concept. Nieuw aan dit concept is dat het ook geschikt voor kleinere oppervlaktes,  zo vertelt head of international sales Roel Vermeulen tegen Textilwirtschaft.

Het concept is door Scotch & Soda gelanceerd op de Berlijnse modebeurs Bread & Butter. Scotch & Soda geeft ook aan meer budget aan marketing te willen besteden. Roel Vermeulen: ‘’Vroeger waren we terughoudend in de communicatie. We denken dat het nu tijd is om dit te veranderen.’’ Volgens FasionUnited doelt hij voornamelijk op het gebruik van social media. Het modebedrijf is al jaren terughoudend met het geven van interviews.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class