Nieuwe marketingdirecteur voor Blokker

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Per 1 februari 2016 zal Robert Bohemen aantreden als de nieuwe marketingdirecteur van franchiseformule Blokker. Dit laat retaildetail.nl weten. Op dit moment is hij nog werkzaam als chief marketing officer bij warenhuisketen de Bijenkorf. Hier is hij onder andere verantwoordelijk voor het digitaliseren van de klantenuitingen en het vormgeven van de experience-strategie. Hiervoor heeft hij werkervaring opgedaan bij Vodafone, waar hij de functie general manager brand en marketing communications had. Daarnaast heeft hij ook de marketing en communicatie verzorgd bij Hewlett-Packerd.

Blokker is blij met de nieuwe marketingdirecteur. Blokker maakt bekend: “Met deze benoeming kan de positionering en de uitrol van de vernieuwde winkelformule van Blokker verder worden versneld. Bohemen gaat ook het veranderingsproces en de omnichannelstrategie binnen Blokker verder vormgeven

Eerder werd al bekend gemaakt dat de algemeen directeur van Blokker, Jack Peters, opstapt.  Hij is begin oktober vervangen door Rob Heesen. Daarmee is de komst van Bohemen niet de enige vernieuwing aan de top van Blokker.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class