Ook de markt in recessie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Markt
Ook de markten in ons land hebben te lijden van de recessie. Er zijn teruglopende bezoekersaantallen en dalende omzetten. Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel ‘HBD’ en de Centrale Vereniging voor Ambulante Handel ‘CVAH’ vinden het daarom tijd worden voor een andere aanpak van de markten. Zij zijn daarom het project “De markt heeft toekomst” begonnen. Doel is een nieuwe en aantrekkelijke warenmarkt te creëren waar de klant graag komt. Juist het regelmatig terugkomen van de klanten is daarbij van belang. Er wordt vooral gewerkt aan beter en gevarieerder aanbod met een kwalitatieve en sfeervolle presentatie.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 1 juni 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website