Rik Lunstroo nieuwe marketing & communicatie manager eazie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Onlangs is Rik Lunstroo aangesteld als Manager Marketing & Communicatie bij franchiseformule eazie. Rik Lunstroo zal zich bezighouden met het versterken van de merkbeleving in zowel landelijke als lokale communicatie.

De doelstelling is om in 5 jaar door te groeien naar 50 vestigingen.  Rik heeft hiervoor diverse functies bekleed bij PLUS supermarkten. Daar was hij  o.a. verantwoordelijk voor het managen van offline en online activatie bij landelijke prijs- en loyaliteitscampagnes en was hij nauw betrokken bij social media.

De eazie franchise is in 2004 opgericht door de broers Shunli en Shengli Huang, met als voornaamste reden dat er geen goed gezond alternatief was voor fastfood. Shunli: “We wilden een concept ontwikkelen waarbij mensen tegen dezelfde prijs en met dezelfde snelheid een lekkere, gezondere fastfoodmaaltijd konden bestellen. Bovendien wilden we een gezellige sfeer neerzetten waarin je gezellig met vrienden kan eten of lekker alleen tot rust komt met een leuk tijdschrift. Dit was het begin van de formule.”

eazie is op dit moment op zoek naar nieuwe ondernemers. Klik hier om vrijblijvend meer informatie aan te vragen.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.