Rituals bestaat tien jaar

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Rituals

Tien jaar geleden richtte Raymond Cloosterman samen met zijn vrienden Rolf de Gier en Marcel van Groningen cosmeticaformule Rituals op. Doel was de mensen weer te laten genieten van dagelijkse rituelen en een goed product te leveren tegen een faire prijs. Raymond verliet daarvoor Unilever waar hij directeur wasmiddelen was. De eerste twee jaar draaiden zij met verlies en in het derde jaar ging het roer om. Door de verkoop van kerstpakketten en samenwerking met hotels en luchtvaartmaatschappijen wisten zij aan voldoende middelen te komen om verder te groeien. Pas na het vijfde jaar begon de formule bekendheid te verwerven en groeide naar een kleine multinational die niet onder doet voor de bekende wereldmerken. Nu wordt er elke week een nieuwe vestiging toegevoegd aan de keten en daarbij wordt het buitenland niet vergeten. In Engeland, Spanje en Duitsland staan ze nog maar aan het begin. Bij de uitreiking van de Oscars dit weekend liepen vele sterren met zijn nieuwste product over de rode loper: edelstenenmake-up.

dinsdag 1 maart 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3