Seminar: Consistentie en coördinatie in marketinguitingen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Hoe kunt u voorkomen dat medewerkers, weliswaar goedbedoeld, cruciale elementen in uw marketing uitingen veranderen?
Ongewild daarmee uw merkidentiteit in het allerslechtste geval ruïneren?
En ook belangrijk, kan dit kostenefficiënt?
Immers de explosie van nieuwe klantsegmenten, sales-, service- en mediakanalen maakt het er niet bepaald gemakkelijker op.

Ofwel: Hoe kunt u de consistentie en coördinatie in al uw marketinguitingen bewaken en vergroten?

Worstelt u met bovenstaand, dan is het seminar wat Adobe en Sabern geven op 22 november iets voor u.

Er zal uitgebreid aandacht wordt besteed aan online toepassingen voor het opmaken van marketing materialen en hoe u hiermee zowel tijd als kosten kunt besparen en tegelijkertijd de consistentie en coördinatie in marketinguitingen bewaakt en verbetert.

Verschillende cases zullen getoond worden, waaronder:

  • hoe Etos haar folders, advertenties en winkelreclame op een efficiënte manier maakt;
  • hoe KLM haar dagelijks veranderende menukaarten aanpakt;
  • hoe Sundio (GOGO tours, Sunweb, etc.) nieuw mediakanalen als Appstore en Google Android gaat inzetten.

Er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meld u snel aan via de volgende link: www.sabern.com/formulier2.htm

Voor vragen kunt u contact opnemen met Sabern: 071 5415841, en vragen naar Karen Lelieveld.

dinsdag 8 november 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.