Franchisenemer Berry van Kruistum is erg blij met de prijs. ‘Het is een hele eer, en een bevestiging dat wij op de goede weg zijn. We gaan ons best doen om dit vast te houden!’ Van Kruistum’s The Read Shop krijgt het compliment dat het tijdschriftenschap er ook zonder uniform schappenplan er prachtig verzorgd uitziet. Dankzij de proactieve houding van de ondernemer heeft de winkel een mooie plus in omzet gerealiseerd. ‘Van het intensieve winkelconcept tot persoonlijke service, van social media tot de traditionele stempelspaarkaart: al die klantvriendelijke elementen dragen bij aan een winkel waarover je louter enthousiast kan zijn’.
De winkel is verkozen door een vakjury bestaand uit Fred Eikelenboom (algemeen directeur Han Snel Communicatie), Robert van Ginhoven (uitgever Z-press) en Rob Alberts (commercieel directeur Betapress). Allereerst bekijkt de jury welke winkel de tijdschriften een extra impuls geeft. Vervolgens wordt gekeken naar de innovativiteit en hoe de winkel ervaren wordt. Kortom, wat trekt een ondernemer allemaal uit de kast om tijdschriften optimaal te promoten.
Geef een reactie