Webwinkels van retailers in Nederland niet goed bereikbaar

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Uptrends.nu heeft voor het 6e jaar op rij een onderzoek gepubliceerd waarbij het kijkt naar de bereikbaarheid van Nederlandse webwinkels, welke zijn aangesloten bij Thuiswinkel.org. Gedurende 31 dagen heeft Uptrends de bereikbaarheid van 1603 webwinkels gemonitord. Iedere 5 minuten is er gekeken of de online winkel bereikbaar was. Een aantal conclusies waren dat de beschikbaarheid van 1.112 van de 1.603 (69,4%) gecontroleerde webwinkels voldeed aan een bereikbaarheid van 99,90%. De rest van de gemonitorde internetwinkels (30,6%) scoorde ondermaats.

Uptrends houdt een grens aan van 99,90% van de tijd waarbij webwinkels bereikbaar moeten zijn. Deze zogenaamde ‘uptime’ zorgt ervoor dat mogelijke klanten ten alle tijden een aankoop moeten kunnen doen bij de respectievelijke webwinkel. Anders gaat de consument naar de concurrent.

dinsdag 4 december 2012.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.