Miljuschka Witzenhausen wordt het nieuwe gezicht van Livera

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Miljuschka Witzenhausen, bekend als TV kok, presentatrice en model, wordt de nieuwe brand ambassador van franchiseformule Livera. Miljuschka vindt het belangrijk een eerlijk beeld te laten zien van de Nederlandse vrouw en deelt regelmatig foto’s van zichzelf op haar Instagram kanaal met de hashtag #eerlijkefoto. De samenwerking met Miljuschka sluit aan bij de Reveal Beauty strategie van Livera. De franchiseformule wil met deze strategie laten zien dat vrouwen zichzelf mogen zijn, ongeacht hoe zij eruit zien en zonder zich te laten leiden door wat er op social media aan perfecte plaatjes verschijnt.

Miljuschka heeft naast eten een zwak voor lingerie. Daarbij is de kwaliteit en comfort belangrijk. Zij schroomt niet om zichzelf kwetsbaar op te stellen en foto’s van zichzelf in lingerie te plaatsen op haar Instagram kanaal. Daarom is de samenwerking met Livera een logische stap. “Livera biedt goede kwaliteit producten en heeft enorm veel kennis in huis als het gaat om het geven van goed en eerlijk advies. Ik was verbaasd toen ik me liet opmeten in een Livera winkel en niet de juiste maat BH bleek te dragen. Sindsdien draag ik alleen maar goed passende BH’s en ga ik een stuk zelfverzekerder door het leven. Het zit fijner en staat mooier”, aldus Miljuschka.

Miljuschka zal Livera helpen om de collectie van het aankomende jaar aan een grote groep vrouwen te tonen. Daarbij gaat het vooral om lingerie, maar ook om bad- en nacht/loungemode. “Livera heeft ook een grote collectie badmode met allemaal prints waar ik heel blij van word, en heerlijke loungewear waar ik praktisch in leef als ik niet aan het werk ben.”

De samenwerking met Miljuschka helpt Livera om haar bereik te vergroten. “Wij zijn blij dat Miljuschka zich wil binden aan Livera. Zij past perfect in onze Reveal Beauty strategie die we in 2019 hebben gelanceerd. Hiermee zeggen we dat echte schoonheid van binnen zit, en dat vrouwen vooral zichzelf mogen zijn, zonder dat ze zich daarbij moeten laten leiden door wat ze op social media zien. Dit zie je bijvoorbeeld terug in de keuze voor de modellen die wij gebruiken om onze collectie te tonen. Door de samenwerking met Miljuschka hopen we een nog grotere groep vrouwen te bereiken, want wij gunnen alle vrouwen van Nederland een goed passende BH, een leuke badmode set of comfortabele loungewear”, aldus Carolien Wenderich, marketing & communicatie manager.

Miljuschka wordt door veel vrouwen als rolmodel gezien doordat ze open is over haar gewicht en zich kwetsbaar durft op te stellen. In februari 2020 plaatste ze een foto van zichzelf in bikini op haar Instagram kanaal die veel bijval kreeg. Onder de foto plaatste ze berichten dat ze moe wordt van de gepolijste foto’s op social media en liet ze trots haar lichaam zien. Ze is een voorstander van het delen van eerlijke foto’s en maakte hierover zelfs een documentaire voor Videoland.

“Dit is exact wat Livera aan alle vrouwen van Nederland wil vertellen. Wees jezelf, wees trots op je lichaam, er is niks mis met een vetrolletje of striae. Zoals Miljuschka zegt: Knuffel je rondingen”, aldus Wenderich.

Ontvang gratis meer franchise informatie over Livera!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.