Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Mitra Standhouder van het jaar op Franchise Beurs

Afgelopen 19 en 20 april vond in Nijkerk de 15e editie van de Franchise Beurs Onderneem ’t! plaats. Tijdens deze beurs kwamen ruim 50 formules bijeen om te zoeken naar hun nieuwe franchisenemer. Mysteryshop bedrijf Secret View voerde tijdens de beurs onderzoek uit naar welke formule het beste hun boodschap verkondigde.

Mitra wint mystery shoppers

Franchiseformule Mitra ging er uiteindelijk met de hoofdprijs vandoor. “Op de beurs is iedere stand beoordeeld op dezelfde categorieën, namelijk de ontvangst, de benadering, de uitstraling van de beursstand en de houding en uitstraling van de medewerkers. Mitra scoorde hierin het beste”, aldus Niek Koning van Secret View (links op foto).

Bakker Bart en Fortune Coffee behaalden tevens goede scores boven de 90%.

“Deze award is voor ons een bevestiging dat onze nieuw ingeslagen koers waarin de klant centraal staat écht werkt! We hebben een intensieve periode van veranderingen gehad binnen Mitra, maar dit soort prijzen maakt dat het waard”, aldus Patrick Koerhuis van Mitra (rechts op foto).

Al 15 jaar lang Franchise Beurs

Franchise Beurs Onderneem ‘t! wordt inmiddels al 15 jaar lang georganiseerd. “Ieder jaar proberen we innovaties door te voeren, de standhouder van het jaar prijs is daar onderdeel van. Deze kwam dit jaar voor de eerste keer terug na de lancering vorig jaar. We krijgen hier veel goede reacties op”, aldus organisator Tim Hazekamp.

De franchise beurs werd dit jaar tevens voor de eerste keer georganiseerd op evenemententerrein Hart van Holland, in beurshal De Loods in Nijkerk.

Secret View

Mystery Shop- & onderzoeksbedrijf Secret View voert vaker dergelijke onderzoeken uit. “Wij bieden iedere organisatie een eenvoudige en betaalbare oplossing om doorlopend te leren van kwalitatief hoogwaardige feedback op basis van echte klantervaringen uit mystery shopping onderzoek”, aldus Koning.

“Doorgaans zet Secret View mystery shoppers in bij veelal grote (franchise) retailers zoals onder andere AMI Kappers, AH to go, NS Stations (Kiosk, Smullers, Broodzaak, Julia’s etc.), Uw Slager, Rivièra Maison, Pathé, Ace & Tate, Sissy-Boy, Cosmo Hairstyling en Team Kappers”, besluit Koning.

×